مناسب ترين زمان براي تور تركيه چه فصلي مي باشد

۷۴ بازديد

مي بايست بيان كرد تور ارزان تركيه   با نگاهي به جاي سرزمين تركيه به عنوان مرز بين آسيا و اروپا  هميشه درديد افراد كثيري از خانواده هايي كه انگيزه ي يك مسافرت تفريحي  خوب را دارند قرار مي گيرد.

 

آنتاليا (به تركي استانبولي: Antalya) نام مركز استان آنتاليا و از شهرهاي مهم و توريستي كشور تركيه است  اين شهر كه به عنوان مركز گردشگري و تفريحي در تركيه محسوب مي‌گردد داراي جاذبه‌هاي فراوان مي‌باشد. در اين شهر بلوارهاي زيبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائي مي‌كند. در اين شهر و در بخش قديمي و تماشائي آن منطقه قلعه‌ايچي (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه كه شامل خيابانهاي كم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه‌هاي قديمي كه توسط ديوارهاي قديمي محصور شده، بسيار جلب توجه مي‌كند.

آنتاليا شهري است كه هيچ توريستي از آن خسته نمي شود و همه نوع مسافري از انتخاب تور تركيه و رفتن به آنتاليا لذت مي برد. اين شهر ساحلي مركز گشت و گذار، خريد، خورد و خوراك و بازي هاي آبي است. شهر آنتاليا در منطقه مديترانه و در غرب تركيه قرار گرفته است كه از سمت شمال با شهر بوردور از جنوب به درياي مديترانه، از شرق با شهر سريك و از غرب با شهر كوركوتلي و از جنوب غرب با شهر كمر احاطه شده‌است.

تنها رودخانه اين منطقه رود آكسو مي‌باشد كه در انتها به آبشار دودن منتهي مي‌شود.

 

اميدواريم كه تور لحظه آخري تركيه به شما خوش بگذرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.