آرشیو اردیبهشت ماه 1397

رفع مشكلات جنسي

معرفي مدلهاي عطر جذب كننده 212 VIP شناخت

۷۳ بازديد

ادكلن سكسي,ادكلن تحريك كنندهدر زندگي امروزي استفاده از عطر و ادكلن به يكي از اصول اساسي برقراري روابط اجتماعي و زندگي روزمره تبديل شده است.مطمئنا استفاده از يه عطر يا ادكلن مناسب در روابط اجتماعي شما بسيار تاثيرگذار است.

در اين ميان چنانچه شما قصد حضور در يك قرار ملاقات با جنس مخالف و جذب نظر آن را داشته باشيد, بايد از عطر يا ادكلني مناسب و گيرا استفاده نماييد. آقايون بايد دقت كنند كه خانمها بسيار بوياي حساسي دارند و به عطر يا ادكلن شما دقت ميكنند.پس در هنگام حضور در چنين جمعي از  عطر يا ادكلني مناسب استفاده نماييد.

براي تحريك بيشتر اين مقاله ادكلن 212 vip   را بخوانيد.

صنعت ادكلن و عطر سازي به حدي گسترده و متنوع شده است كه شما در صورتي كه قصد خريد عطر يا ادكلن را داشته باشيد بايد وقت زيادي را براي انتخاب رايحه مورد نظرتان در نظر بگيريد.فضاي رقابتي شديد در ميان برندهاي مختلف و مطرح باعث  شده است تا تنوع فراوان و رايحه هاي متفاوتي در بازار وارد شود.بازار پر رونق اين صنعت باعث شده است تا متقلبين با عرضه انواع  مختلفي از عطر ها و ادكلن هاي تقلبي و با قيمت پايين به دنبال كسب درآمد خود باشند.براي آشنايي با انواع ادكلن ها و عطرهاي متنوع لازم است ابتدا با تعريف كلي عطر و ادكلن  آشنا شويم.

تعريف عطر :

عطر ماده‌اي خوشبوست كه براي خوشبوسازي بدن يا محيط از آن استفاده مي‌شود. عطر از مواد طبيعي يا از تركيب اسانس‌ها، تثبيت كننده‌ها و حلال‌ها و تركيبات معطر تشكيل ميشود. مواد اوليه معطر سازنده عطر از طريق استخراج از منابع گياهي، حيواني يا از روش‌هاي توليد مصنوعي مواد شيميايي تهيه مي‌گردند.از طريق متن‌ها و حفاري‌هاي باستان‌شناسي معلوم شده‌است كه عطرها در بعضي از تمدن‌هاي اوليه انساني وجود داشته‌اند. عطرسازي مدرن از اواخر قرن نوزدهم ميلادي كه توليد مصنوعي مواد معطري همچون وانيلين و كومارين بطور تجاري ممكن شد، شروع گرديده‌است.

هنر عطرسازي در زمان باستان از ميان رودان و مصر شروع شده و درايران و روم باستان توسعه پيداكرد. اولين شيمي‌دان ثبت شده در دنيا زني بنام تاپوتي مي‌باشد، يك عطر ساز كه طبق لوحه‌هاي خط ميخي در هزاره دوم قبل از ميلاد در ميان رودان مي‌زيسته‌است.او گل‌ها، روغنها و اگير تركي را با ديگر مواد معطر چندين بار متوالي تقطير و صاف مي‌كرده تا عطر مورد نظر را توليد نمايد.

تعريف ادكلن :

ادكلن (فرانسوي: Eau de Cologne) عطري است كه در كلن آلمان به وجود آمده است. اين واژه در لغت به معناي آب كُلن است. اين معجون محبوب اولين بار توسط يوهان ماريا فارينا در سال ۱۷۰۹ تركيب شد. معمولاً به عطرهايي كه در تركيبشان ۲ تا ۵ درصد پرفيوم استفاده مي‌شود، از لحاظ فني ادكلن مي‌گويند. در تركيب ادوكلن معمولاً ۷۰ تا ۹۰ درصد الكل به كار مي‌رود.

روانشناسي انتخاب و خريد عطر و ادكلن

عطر و ادكلن بر خلاف اينكه اكثريت گمان ميكنند كه تنها براي خوشبو بودن و يا جذب افراد استفاده ميشود, داراي ريشه هاي روانشناسي نيز ميباشد.بسياري از روانشناسان معتقدند كه بوي عطر شما ميتواند نشانه ها و سيگنال هايي از شخصيت شما را ارائه دهد.همه افراد بر اساس شخصيت, روحيات و علايق خود عطر خاصي را براي خود انتخاب ميكنند و معمولا با همان بو و رايحه شناخته ميشوند.اين موضوع بيشتر در گذشته در ميان افراد سرشناس هنري,سياسي, ورزشي و ... مطرح بود.اما اين روزها با تغيير استانداردهاي زندگي اكثريت مردم نيز به دنبال يك عطر يا ادكلن مناسب روحيات و علايق خود هستند.

معمولا عطر ها و ادكلن ها در دسته بندي هاي متفاوتي قرار ميگيرند كه در زير ميتوانيد با آنها آشنا شويد :

 

  • رايح تند
  • رايحه تلخ
  • رايحه شيرين
  • رايحه ملايم
  • رايحه گرم 
  • رايحه خنك

 

افراد ميتوانند براساس سليقه خود در ميان اين رايحه ها انتخاب خود را انجام دهند و براي خريد ادكلن مناسب اقدام نمايند.در ادامه مقاله به صورت كامل با هركدام از اين دسته بندي ها آشنا ميشويم.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي تند

معمولا افرادي از اين عطر ها استفاده ميكنند كه از اعتماد به نفس بالايي بهره ميبرند و در زندگي شخصي و كاري خود به عنوان يك مدير قوي و مورد اعتماد شناخته ميشوند.اين گونه در ارتباطات خود نيز فردي با اعتماد به نفس و محكم ميباشند.معمولا اينگنه افراد داراي ضريب هوشي بالا, متمركز و تصميم گيرنده هاي خوبي هستند.البته اين همه اعتماد به نفس و البته خود پسندي گاهي براي آنها مشكل ساز ميشود و در حل برخي مشكلات و مسائل با شكست روبرو ميشوند.اينگونه افراد عاشقاني صبور هستند و استفاده از عطر هاي تند باعث تجديد قواي روحي و شادابي آنها ميشود.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي ملايم

اين رايحه را معمولا افرادي استفاده ميكنند كه خيلي پر حرف نبوده و معمولا اسرار فاش نشده بسياري دارند.ارتباط برقرار كردن با اين افراد آسان ميباشد و به راحتي ميتوان نظرشان را جلب كرد.البته اعتماد يكي از فاكتورهاي اساسي زندگي  اين افراد است.پس مواظب باشيد به اعتماد آنها خدشه اي وارد نكنيد.معمولا اين افراد از مقبوليت و محبوبيت مناسبي در جمع برخوردارند و به راحتي ارتباط برقرار ميكنند.آرام بودن نيز از نشانه هاي اين افراد ميباشد و البته گاهي اوقات هم زود عصباني ميشوند.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي شيرين

اين افراد اكثرا افرادي اهل پرسش و يادگيري هستند.روحيه آنها بسيار شوخ و فانتزي ميباشد و دائما در حال خيال پردازي ميباشند.اعتماد به دوستان در اين افراد معمولا جاودانه ميماند و به راحتي شكسته نميشود.البته اين اعتماد را براي افرادي كه دوست واقعي باشند استفاده ميكنند.در صورتي كه از كسي رنجيده شوند به راحتي فراموش نميكنند.افرادي كه از رايحه هاي شيرين استفاده ميكنند داراي احساساتي قوي بوده و به دنبال آرزوها و اهداف بلند مدتي هستند.اين افراد با توجه با روحياتي كه دارند مورد علاقه بسياري از افراد هستند.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي تلخ

اين افراد به به سختي در برابر تغييرات انعطاف نشان ميدهند و در تصميم گيري بسيار جدي و مصصم هستند و تا نتيجه گيري از پاي نخواهند نشست.انگيزه كاري آنها مورد تحسين اطرافيان است.نزديك شدن به اين افراد براي اطراقيان امري مشكل به نظر ميرسد.اين افراد بسيار فعال و انرژيك بوده و ورزش جزئي جدا نشدني از زندگي آنها ميباشد.روحيه شكست ناپذيري آنها براي انجام امورات خود قابل احترام است و  براي رسيد به هدف تمام تلاش خود را ميكنند.اين افراد در زندگي بسيار صبور و خويشتن دار ميباشند و در برابر  مشكلات به راحتي تسليم نميشوند.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي گرم

افرادي رقابتي هستند كه بسيار هدفمند براي انجاام امورات خود برنامه ريزي ميكنند.اين افراد همچنين بسيار مسئوليت پذير بوده و به راحتي با مشكلات خود روبرو ميشوند.احساسات پاك آنها باعث ميشود تا در عكس العل هاي خاصي در برابر اتفاقات پيرامون خود داشته باشند.معمولا ارتباط  خوبي با دوستان خود برقرار ميكنند و اهميت خاصي براي آنها قائل هستند.در وجود اين افراد حسادت را پيدا نخواهيد كرد و به شدت با اعمال خشونت آميز مخالفند و البته همسفرهاي بسيار خوبي هستند.

عطر جذاب و سكسي  عطرهاي خنك

اين افراد رهبران خوبي هستند و معمولا برنامه اري خود را طوري در نظر ميگيرن كه كنترين انرژي و بيشترين بازدهي را براي آنها داشته باشد.رهبر بودن اين افراد از يك غرور و حس برتري مثبت و كنترل شده نشات ميگيرد.اين افراد معمولا تجارب رهبري خوبي دارند و افراد ديگر نيز  معمولا به راحتي به آنها به عنوان رهبر اعتماد ميكنند.برخي اوقات نكات ريزي باعث رنجش و نگراني آنها ميشود كه معمولا بي مورد ميباشد.

البته ذكر اين نكته در اينجا الزامي است كه انتخاب عطر يا ادكلن برا اساس فصول نيز انجام ميشود.معمولا براي هر فصلي يك نوع رايحه پيشنهاد ميشود كه با توجه به تاثير آب و هوا بر ماندگاري عطر نكاتي ديگر دسته بندي ميشود.

انتخاب عطر يا ادكلن بر اساس فصول

عطر جذاب و سكسي  فصل پاييز

پيشنهاد ميشود در اين فصل به دنبال خريد عطر گرم باشيد.فصل پاييز با دور شدن از تابستان به سمتي خنكي رققته و نشان از سرماي زمستان را به  همراه دارد.بوي چوب و برگ هاي باران خورده در اين فصل بسيار لذت بخش است.پس در اين فصل سعي كنيد از عطرهايي استفاده كنيد كه داراي رايحه چوي باشند.همانطور كه گفته شد ميتوانيد از رايحه هاي گرم مانند عتبر, نعناي هندي,چوب صندل و ... استافده نماييد.

عطر جذاب و سكسي  فصل تابستان

در اين فصل به شما پيشنهاد ميكنيم از عطرهاي خنك استفاده نماييد.تضاد هواي گرم تابستان و عطر خنك شما بسيار جذاب خواهد بود.به اين نكته توجه كنيد كه عطرهاي تابستاني را بايد به آرامي بر روي خود اسپري كرد.اين موضوع به اين دليل است كه دماي هوا در اين فصل بالا بوده و باعث تشديد رايحه عطر شما ميشود.در تابستان ميتوانيد از رايحه هايي مانند شكوفه هاي پرتغال,ياسمن,گل رز و ترنج استفاده نماييد.

عطر جذاب و سكسي  فصل بهار

در فصل بهار كه همه چيز جان دوباره اي ميگيرد شما نيز ميتوانيد با استفاده از رايحه هاي خنك و ملايم شادي و طراوت را به خود هديه دهيد.در فصل بهار همانطور كه هوا به سمت گرم شدن ميرود ميتوانيد از رايحه هايي مانند ريحان,شكوفه پرتغال, نعناع و ...  را استفاده نماييد.

عطر جذاب و سكسي  فصل زمستان

فصل زمستان طرفداران بسياري دارد و از بهترين فصل ها براي استفاده از عطر ميباشد.اين موضوع به اين دليل است كه در سرماي هواي زمستان عطر ديرتر تبخيرشده و ماندگاري طولاني تري دارد.در اين فصل بايد از عطرهاي گرم استفاده نمود.تضاد گرماي رايحه مورد استفاده و سرماي زمستان بسياري لذت بخش است.پس براي سرماي زمستان عطرهاي گرم و رايحه شديد را در نظر بگيريد.بهترين انتخاب ها براي زمستان رايحه هاي ادويه جات, دارچين,عنبر وانيل و ... ميباشد.

عطرها و ادكلن هاي جذب كننده يا تحريك كننده

همانطور كه هر بويي ميتواند دفع كننده و زننده باشد ميتوانند باعث جذب و تحريك افراد نيز شوند.استفاده از عطر تحريك كننده اين روزها به يك موضوع پرطرفدار تبديل شده است.شما با استفاده از ادكلن تحريك كننده ميتوانيد باعث جذب جنس مخالف شويد.البته دقت كنيد كه استفاده از عطر تحريك كننده تنها يكي از  عوامل جذابيت براي برقراري يك ارتباط موفق است.شما بايد عوامل جذابيت ديگر را نيز داشته باشيد و از ادكلن تحريك كننده به عنوان يك مكمل استفاده نماييد.استفاده از اين عطرها باعث شده است تا بازار مناسبي براي كلاهبردان و اجناس تقلبي آنها فراهم شود.

دقت كنيد كه اين روزها تبليغات فريبنده بسياري در اين مورد در اينترنت و شبكه هاي ماهواره اي وجود دارد كه تنها به دنبال سود خود ميباشند.در صورتي كه قصد خريد عطر جذب كننده را داريد دقت كنيد كه بايد عطرهايي را انتخاب كنيد كه در تركيبات آن از Pherazone استفاده شده باشد.اين ماده پايه اصلي براي تحريك جنسي جنس مخالف شما ميباشد.پس در هنگام مراجعه به مراكز فروش ادكلن جذب كننده به اين نكته توجه نماييد.البته معمولا اين محصولات داراي دسته بندي و برندهاي مخصوص خود هستند كه به راحتي قابل تشخيص ميباشند.براي خريد ادكلن تحريك كننده سعي كنيد به مراكز معتبر فروش عطر و ادكلن مراجعه نماييد.همچنين ميتوانيد براي خريد عطر تحريك كننده به فروشگاه هاي آنلاين معتبر مانند فروشگاه منتوشاپ مراجعه نماييد.

 

آشنايي با برخي برندهاي عطر و ادكلن تحريك كننده

در مورد اين موضوع بحث ها و نظرات متفاوتي مطرح ميباشد و البته اين موضوع را هم بايد در نظر گرفت كه انتخاب عطر و ادكلن يك مسئله سليقه اي است و اين سليقه ميتواند در هر فردي متفاوت باشد.اما در ادامه به معرفي برترين رايحه هاي طبيعي و عطر و ادكلن هاي جذب كننده كه اكثريت بر روي آنها اتفاق نظر دارند خواهيم پرداخت تا بتوانيد در هنگام خريد عطر جذب كننده انتخاب مناسبي داشته باشيد.

آشنايي با رايحه هاي طبيعي تحريك كننده جنسي

 از جمله رايحه هاي طبيعي كه براي تحريك ميل جنسي از آن استفاده ميشود ميتوان به نمونه هاي بسياري اشاره  نمود.امروزه بسيار از كمپاني هاي عطر و ادكلن سازي مشهور از تركيب انواع اين رايحه ها برا توليدات خود استفاده ميكنند.در ادامه با ليستي از اين رايحه هاي تحريك كننده آشنا خواهيد شد :

  • دارچين
  • وانيل
  • مركبات
  • زنبق الواري
  • شيرين بيان سياه
  • چوب صندل سفيد
  • عطرسنبل
  • گل ياسمن
  • گل رز سرخ

اين ليست از انواع رايحه هاي طبيعي پر استفاده در كارخانه هاي ساخت عطر و ادكلن ميباشد.در هنگام خريد عطر تحريك كننده دقت كنيد كه كدام يك از موارد بالا تشكيل دهنده مواد اوليه عطر مورد نظرتان است.

آشنايي با ادكلن و عطرهاي تحريك كننده جنسي

همانطور كه ميدانيد شركت ها و برندهاي فراواني وجود دارد كه به دنبال استفاده از رايحه هاي طبيعي و فرمول هاي خاص خود توانسته اند عطر ها و ادكلن هاي ماندگار و خارق العاده اي را درست كرده و به بازار عرضه كنند.در ادامه به معرفي برخي از معروف ترين و پر استفاده ترين ادكلن هاي جذب كننده خواهيم پرداخت تا بتوانيد در هنگام خريد يك ادكلن جذب كننده انتخاب راحت تري داشته باشيد.

1. 212 ***y Men Carolina Herrera 

از شناخته شده  ترين اين دسته از عطر هاي ميتوان به ادكلن 212 سكسي اشاره نمود.عطر مردانه 212 ***y Men Carolina Herrera  كه توسط دونفر به نام هاي Alberto Morillas و Rosendo Mateu طراحي شده كه با رايحه ي گرم ، شيرين ، وسوسه انگيز توليد شده است.اين عطر داراي ماندگاري بالا و ميزان پراكنندگي خوبي ميباشد.مصرف اين عطر را در شب هاي زمستاني و يا ميهماني هاي شبانه به شما پيشنهاد ميكنيم.مشهور ترين عطر ها و ادكلن هاي اين برند, ادكلن مردانه كارولينا هررا 212 من VIP, عطر زنانه كارولينا هررا 212 سكسي, عطر مردانه كارولينا هررا 212 سكسي ميباشد.

از انواع مدل هاي اين عطر ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

  1. ادكلن مردانه كارولينا هررا 212 من VIP
  2. عطر زنانه كارولينا هررا 212 سكسي
  3. عطر زنانه كارولينا هررا 212 VIP رز
  4. عطر مردانه كارولينا هررا 212 سكسي
  5. ادكلن زنانه كارولينا هررا 212 VIP

ادكلن تحريك كننده,212 سكسي مردانه                        ادكلن تحريك كننده,عطر سكسي 212

 

2.Ralph Lauren Polo Red

تركيبات سازنده اين عطر شامل رايحه ي گريپ فروت تازه ، زعفران ، مركبات و درخت ماموت مياشد.استفاده از اين عطر براي آقاياني كه به دنبال قدرتمند نشان دادن خود هستند پيشنهاد ميشود.با استفاد از اين عطر ميتوانيد نظر خانم ها به عنوا يك مرد محكم و قوي جلب نماييد.

ادكلن تحريك كننده,ralph lauren

 

3.Live In Love

اين عطر كه محصولي از اسكاردو لا رنتا ميباشد در صدر ليست عطرهاي جذب كننده مردان قرار دارد.خانم ها ميتوانند با استفاده از شب رمانتيكي را در كنار مرد روياهاي خود سپري كنند.رايحه اين عطر از سنبل، صمغ و ترنج  در كنار نتهاي چوبي  از درخت سدر گرفته تا مشك و عنبر مي­باشد.

عطر جذب كننده,live in love

 

4.Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme

اين عطر توليد شده توسط برند مشهور و شناخته شده Giorgio Armani ميباشد.اين عطر يكي از بهترين انتخاب ها براي يك مرد ميباشد كه ميتواند براي خودتان و همسرتان تداعي كننده طراوت نسيم و خنكي كنار دريا باشد و لحظات رمانتيكي را براي شما ايجاد نمايد.البته كمپاني Giorgio Armani اين عطر هم براي زنان و هم براي مردان توليد كرده است.

 

عطر جذب كننده,Giorgio Armani

 

5.Bvlgari Aqua

اين عطر با توجه به بو و رايحه قوي و ماندگاري دارد, اما اصلا بوي تندي نداشته و بوي ملايم و نشاط آور آن هر فردي را تحريك ميكند.اين عطر يكي از محبوب ترين انتخاب ها در ميان افراد شيك پوش و جذاب ميباشد.اگر قصد خريد اين عطر را داريد دقت كنيد كه  قيمت اين عطر با بودجه مدنظر شما برابر باشد.زيرا اين عطر به عنوان يكي از گران ترين عطرها شناخته ميشود.

ادكلن تحريك كننده,عطر جذب كننده